Thursday, August 13, 2015

How to make a stable income from the stock market.

成不成功都在你自己。

1。 仓位一定要严格管理。我说过很多次, 我一用到40%的资金, 我就开始减。 (不减, 睡不着觉)。

2。 一定从自己身上下工夫。发现自己擅长什么, 什么是自己的弱点。 象我自己, 我能拿着ES上下几十点没有问题, 但是让我快进快出, 血压就高, 神经紧张。所以我拿了就不快进出。

3。一定要有计划, 看到很多人, 市场一跌了, 就去抄底, 或者去杀跌, 完全由市场控制, 这不行,要把计划都制定好, 该干什么就什么。

4。要重复使用已经验证过的方法。

I have to repeat myself. This time I repeat it in Chinese.

4 comments:

  1. Can't agree more. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't post your adds here. I will delete it whenever I see it. Next time I will block you.

      Delete

Hello, Everyone!

I've become a very mature trader after trading in the stock market for 12 years. I've been very focus and only trade E-min futures a...